Preguntes freqüents
Com em puc donar de baixa?
Cancel · lant el teu compte esborraràs totes les teves dades personals i l'històric de les teves comandes.
També pots sol·licitar-ho enviant un email a sandra@grenache.es o al telèfon 938172905 de dilluns a divendres en horari de 9 a 19 hores.
Puc comprar diferents vins en una mateixa comanda?
Pots seleccionar els vins que vulguis comprar per diferents que siguin i en les unitats que desitgis.
Puc modificar o cancel·lar una comanda?
Si vols modificar o cancel·lar la teva comanda posa't en contacte amb nosaltres per telèfon és la millor manera per arribar a temps abans del lliurament.
Quant trigarà a arribar la meva comanda?
A la nostra zona de distribució (Barcelona i Tarragona), 24/48 hores depenent de l'hora de recepció de la comanda. Els enviaments a la resta de la península Ibèrica triguen normalment entre 2 i 3 dies hàbils. Els enviaments a Balears i als altres països europeus solen trigar entre 3 i 4 dies. Els enviaments a les Canàries es lliuraran entre 8 i 14 dies laborables.
El temps comença a comptar des de les 9 del matí de l'endemà (laborable) a la realització de la comanda.
Puc anar a recollir la meva comanda en algun lloc?
En el cas que el transportista no et trobi al teu domicili, podràs anar a recollir la comanda a l'agència que corresponent.
Què he de fer si no hi ha ningú al domicili en el moment del lliurament?
El transportista deixarà una nota amb un telèfon a què podràs trucar per demanar un nou lliurament o acordar la recollida en els seus magatzems.
És important que hi hagi sempre algú durant el dia en el domicili indicat per assegurar el lliurament a el primer intent, hi ha transports que només ho intenten una vegada.
Què fer si els paquets presenten senyals de danys?
Si en el moment de rebre la teva comanda visualitzes senyals de trencament, has refusar la comanda i contactar amb nosaltres a través d'email a sandra@grenache.es o trucant al 938172905 de dilluns a divendres de 9 a 19 hores.
Què passa si es trenca alguna ampolla en el transport?
En el cas que es trenqui alguna ampolla durant el seu transport, nosaltres ens preocupem de totes les gestions per reposar el producte danyat. Contacta amb nosaltres per telèfon al 938172905 o bé envia'ns un email a sandra@grenache.es.
Oferiu transport gratuït a partir d'un cert import o nombre d'ampolles?
Sí, les despeses d'enviament són gratuïts a la nostra zona de distribució (províncies de Barcelona i Tarragona) a partir de 3 caixes, en la resta de la península a partir de 250 € de compra. Per a altres destinacions aplicarem un descompte equivalent.
He de pagar alguna cosa a l'empresa de transport?
No, el transport està inclòs en el preu total de la comanda.
Per Suïssa, Andorra, Illes Canàries, Ceuta i Melilla, vegeu la Informació addicional sobre els aranzels d'importació i els impostos locals.
Puc demanar un servei de lliurament urgent?
Si necessita un servei urgent o que la seva comanda sigui lliurat en una data en concret, truqui'ns al 938172905.
A quins països envieu?
Lliurem sense dificultat en els principals països de la Unió Europea però, com ens dediquem a l'exportació de vins, podem servir pràcticament a tot el món, atenent sempre les normatives vigents a cada país, per a aquests enviaments t'has de posar en contacte amb nosaltres per email a sandra@grenache.es o trucant al 938172905.